طراح لباس کیست؟

مرجع بروز ترین اخبار استخدام در ایران

طراح لباس کیست؟

۷۴۰ بازديد

معرفی شغل طراحی لباس

لباس و پوشاک یکی از نیازهای اساسی و اولیه انسان‌ها در هر جامعه‌ای است. لباس علاوه بر آنکه ممکن است جلوه‌ای از روح فرهنگ و پندارهای یک جامعه درباره پوشش بدن باشد، می‌تواند نمایشی از روح هنرمندانی به نام طراحان لباس نیز باشد.
طراح لباس، هنرمندی است که درخلق هنر خود به ترکیب رنگ‌ها، طرح‌ها، مدل و نیازهای مشتریان خود توجه می‌کند و اثری متفاوت را به وجود می‌آورد.

مطلب مرتبط: ۱۲ مورد از مزایا و معایب شغل طراحی لباس (بهمراه وظایف)

طراحان لباس را می‌توان هنرمندانی خلاق دانست که با در نظر گرفتن عوامل متعدد و تاثیرگذار مانند فرهنگ پوشش مردم کشور خود و در نظر گرفتن انواع پارچه‌ها، نیازهای روز و نیازهای مشتریان به طراحی لباس می‌پردازند.

طراح لباس خود می‌تواند به صورت مستقل کار کند، یعنی تمام فرآیند طراحی را انجام دهد و در نهایت آن را به شکل نهایی خود درآورد. طراح لباس همچنین می‌تواند از طریق همکاری با شرکت‌های تولید کننده پوشاک و شرکت‌های مرتبط با طراحی مد کار کند.
در این شکل از همکاری، طراح می‌تواند به شکل‌های متفاوت مانند دورکاری و یا حضوری کار کند و طرح‌های خود را ارائه دهد. آگهی های استخدام طراح لباس و دوخت به صورت دورکار را در سایت کاریابی ایران استخدام دنبال کنید.

منبع: بلاگ ایران استخدام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.