مزایای کاریابی مجازی ایران استخدام برای کارجویان

مرجع بروز ترین اخبار استخدام در ایران

مزایای کاریابی مجازی ایران استخدام برای کارجویان

۷۷۰ بازديد

اشاره ای به وب سایت های کاریابی
وب سایتی های مختلفی وجود دارد که برای پیدا کردن شغل مناسب شما خدماتی ارائه می دهند، همچنین می توانید رزومه های خود را در این سایت ها بارگزاری نمایید تا شرکت های مختلف که نیازمند نیرو هستند نسبت به بررسی آنها بپردازند.
کاریابی مجازی ایران استخدام برای کارجویان چه مزایایی دارد؟

ظاهری با رابط کاربری زیبا و ساده:

طراحی سایت کاریابی مجازی ایران استخدام بصورت است که در عین زیبایی سادگی خود را نیز حفظ کرده است و همین امر باعث می‌شود تا تمامی افراد با اولین مراجعه خود به این سایت براحتی بتوانند با آن کار کنند و به مواردی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند. همچنین سایت ایران استخدام با تمامی سیستم‌ها و گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها سازگار بوده و درصورتی که شما با گوشی خود نیز به این سایت مراجعه کنید هیچ مشکلی در رابطه با کارکرد و نحوه نمایش آن نخواهید داشت.

امکان طراحی و تهیه رزومه آنلاین:

شما می‌توانید با ساخت روزمه خود توسط رزومه ساز رایگان ایران استخدام، یک رزومه جامع و کامل داشته باشید و همان روزمه را بصورت آنلاین و تنها با فشردن یک دکمه برای کارفرمایان آگهی‌های موردنظر خود ارسال کنید. علاوه‌بر آن، با ساخت رزومه بوسیله روزمه ساز ایران استخدام، رزومه شما در لیست رزومه‌های این سایت قرار گرفته و درصورتیکه کارفرمایی به دنبال استخدام فردی با مشخصات شما باشد، سایت ایران استخدام شما را به او پیشنهاد خواهد داد و درصورت تایید با شما تماس خواهند گرفت. در سایت کاریابی ایران استخدام شما همچنین می‌توانید نمونه رزومه خام و نمونه نامه درخواست کار مرتبط با شغل موردنظر خود را که توسط کارشناسان این مجموعه تهیه شده‌اند مشاهده کرده و از آن‌ها برای تهیه نمونه روزمه یا نامه‌های درخواست خود استفاده کنید.

ارسال آگهی برای کارجویان:

بعد از اینکه شما رزومه و مشخصات خود را در کاریابی ایران استخدام درج کردید، درصورت تایید و درخواست شما، این سایت با بررسی روزانه آگهی‌های جدید، موقعیت‌های شغلی مرتبط با مشخصات شما را برای شما ایمیل و یا پیامک خواهد کرد. در زمان تکمیل پنل کاربری و رزومه خود، شما می‌توانید مشخص کنید که به دنبال شغلی با شرایط استخدام نیمه وقت، تمام وقت و یا پروژه‌ای هستید تا موقعیت‌های شغلی با آن ویژگی برای شما نمایش داده شده و یا ایمیل شود.

امکان جست و جوی سریع و دقیق آگهی‌ها:

جست‌وجو در کاریابی مجازی ایران استخدام، مانند روزنامه‌های کثیر الانتشار نیست که شما مجبور باشید تعداد بسیار زیادی آگهی را مطالعه کنید تا آگهی‌های مرتبط با شرایط خود را بیابید. بلکه در این سایت می‌توانید با مشخص کردن زمینه شغلی مورد نظر، میزان تحصیلات و شهر، در سریعترین زمان ممکن لیستی از آگهی‌های مرتبط با این مشخصات را در مقابل خود ببینید و دیگر زمان خود را با خواندن آگهی‌های غیر مرتبط به هدر ندهید. به عنوان مثال وقتی به دنبال آگهی های استخدام حسابدار در سایت ایران استخدام هستید می توانید در فیلد مخصوص انتخاب موقعیت شغلی، حسابدار را وارد نمایید از این طریق تمام آگهی های استخدام این شغل برای شما نمایش داده خواهد شد.

ثبت آگهی‌های استخدام دولتی، غیر دولتی و اعلام شرایط آن‌ها:

ایران استخدام علاوه‌ بر درج آگهی استخدام مربوط به ارگان‌های دولتی، استخدام بانک‌ها و اعلام شرایط استخدام آن‌ها، نمونه سوالات استخدامی و کتاب‌های استخدامی مورد نیاز را نیز در اختیار کارجویان قرار داده است. شما همچنین می‌توانید آگهی‌هایی از قبیل استخدام دانشجو، استخدام بازنشسته، استخدام دورکار و... را نیز در این کاریابی آنلاین مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری فارس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.