فرصت های شغلی برنامه نویسی

مرجع بروز ترین اخبار استخدام در ایران

فرصت های شغلی برنامه نویسی

۷۶۰ بازديد

بارها گفتیم که برنامه نویسی فرصت‌ های بسیاری در اختیارتان می‌گذارد. در نتیجه شما علاوه بر اینکه می‌توانید برای خودتان کار کنید، می‌توانید در مجموعه‌ها و تیم‌های مختلفی هم مشغول به کار شوید.

فرصت های بازار کار برنامه نویسی
مواردی که در ادامه نام می‌بریم از فرصت‌های بازار کار این شغل در ایران و همچنین در خارج از کشور هستند:

توسعه دهنده وب
این افراد با استفاده از دانش برنامه نویسی برای طراحی و ساخت وبسایت‌ها اقدام می‌کنند. از سایت‌های فروشگاهی گرفته تا وبسایت‌های آموزشی و بلاگ‌های سرگرمی. یک توسعه دهنده وب اغلب باید به زبان‌های جاوا اسکریپت، پایتون، جاوا و PHP تسلط داشته باشند.

شما می توانید آگهی های استخدام برنامه نویس جاوا را در کاریابی های مجازی مشاهده نمایید.

توسعه دهنده Front-End
توسعه دهندگان فرانت اند در واقع برنامه نویسانی هستند که به صورت تخصصی بر روی نمای ظاهری یک وبسایت کار می‌کنند و توسعه و طراحی رابط کاربری تماما بر عهده این افراد است. HTML، CSS و جاوا اسکریپت از جمله زبان‌هایی هستند که در این حوزه استفاده می‌شوند.

برای مشاهده آگهی های استخدام برنامه نویس کلیک نمایید.

توسعه دهنده Back-End

Back-End Developer ها برنامه نویسان نمای پشتی یک وبسایت یا نرم افزارند. این افراد موظفند تا از درست کار کردن یک سایت و عملیات مربوط به سرور مطمئن شوند. در واقع هر چیزی که مربوط به تجربه کاربری باشد جز حیطه کاری توسعه دهندگان بک اند است. علاوه بر این‌ها، این افراد باید مطمئن شوند که یک سایت می‌تواند داده‌ها را مدیریت، ذخیره، دریافت و ارسال کند. این متخصصین بیشتر از زبان‌های جاوا، پایتون، C و C++ کمک می‌گیرند.
منبع: ایران استخدام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.